Πολιτική επιστροφών και αλλαγών
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής και να ζητήσετε την αντικατάστασή της μέσα σε 14 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Σε κάθε περίπτωση πριν την επιστροφή ενός προϊόντος στην εταιρία θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας γραπτώς στο email info@bestsolution.gr ή τηλεφωνικά στο 2311 218431 και να εξηγήσετε τους λόγους μη αποδοχής του προϊόντος και επιστροφής του. Η εταιρίας μας θα εξετάσει το αίτημά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας, δίνοντάς σας τις απαραίτητες οδηγίες για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Βασική προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι, το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, πλήρης και χωρίς φθορές. Επίσης να συμπεριλαμβάνονται όλα τα συνοδευτικά έγγραφα. ( Απόδειξη ή τιμολόγιο) με το οποίο έγινε η αγορά.
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή ελαττωματικό, τότε τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την εταιρεία. Διαφορετικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η διαδικασία της επιστροφής των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη μπορεί να διαρκέσει έως και 7 μέρες, πρέπει να γίνει στο ίδιο μέσο που έγινε η συναλλαγή και οποιαδήποτε χρέωση από την τράπεζα επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη/αγοραστή.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, δεν θα παραλαμβάνεται και θα επιστρέφεται στον αποστολέα.
Στις περιπτώσεις αιτιολογημένης επιστροφής προϊόντων η εταιρεία σας πιστώνει τα χρήματα στο λογαριασμό σας ή σας προτείνει εναλλακτικές προτάσεις προϊόντων.